Wilt u het NPONationaal Programma Onderwijs inzetten om aan het welbevinden van leerlingen of studenten te werken? Vraagt u zich af hoe u daar met de NPO-menukaart praktische invulling aan geeft? Gezonde School helpt u graag verder tijdens de webinar Werken aan welbevinden en het NPO - een goed begin! De webinar vindt plaats op 7 september, van 15.30 tot 17.00 uur. Meld u aan voor de webinar.

Tijdens de webinar krijgt u praktische tips om direct mee aan de slag te gaan. Ook als het gaat om een goede samenwerking tussen scholen in het po primair onderwijs (primair onderwijs)sospeciaal onderwijs, vo voortgezet onderwijs (voortgezet onderwijs) en mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs) en gemeente en zorg. Handig dus, als u op uw school op een duurzame manier wilt werken aan het thema Welbevinden. Of als u scholen hierbij wilt helpen. In het aanmeldformulier kunt u aangeven op welke vragen u antwoord wilt krijgen.
Nationaal Programma Onderwijs

Deze webinar organiseert Gezonde School in samenwerking met het NCJ en het NJi. Heeft u vragen over de webinar, stel ze dan via info@gezondeschool.nl. Vermeld daarbij als onderwerp 'webinar Welbevinden NPO'.