Heeft uw school de subsidie Watertappunten ronde 2 of 3 toegekend gekregen? Dan heeft uw school tot en met 30 november 2021 de tijd heeft voor realisatie, verantwoording en declaratie. Hiermee komt de subsidie Watertappunten tevens tot een eind. Let op: bij het niet of te laat indienen vervalt het recht op de subsidiegelden.

We hopen dat eind november zo veel mogelijk scholen waaraan deze subsidie is toegekend een watertapvoorziening op het schoolterrein of in het schoolgebouw hebben. Waarbij leerling, student en medewerker vaker kiezen voor een gezonde dorstlesser. Het drinken van kraanwater levert ook nog vele andere gezondheidsvoordelen op, zoals betere concentratie tijdens de lessen. Op Gezondeschool.nl vindt u alle informatie om een watertappunt te realiseren, inclusief een watertaptoolkit en ervaringsverhalen.