Geeft uw basisschool al lessen in geluk? Met Gelukskoffer - (sociaal emotionele methode voor groep 1 t/m 8) - werkt u in zeven lessen aan de persoonlijke ontwikkeling en de eigen invloed op het geluk van uw leerlingen. Het resultaat is een positiever zelfbeeld en een sterk verbeterde sociale veiligheid in de klas. Gelukskoffer is een van de Gezonde School-activiteiten voor het primair onderwijs binnen het thema Welbevinden.

Onlangs heeft Gelukskoffer de Gelukswijzer voor groep 8 gelanceerd, samen met Anton Philips (bedenker van het MotivatieKompas). De Gelukswijzer geeft leerlingen handvatten om zich voor te bereiden op het voortgezet onderwijs. De leerlingen gaan actief aan de slag met ‘Waar ben ik goed in?’, ‘Waar droom ik van?’, ‘Hoe leer ik?’, ‘Wat zijn mijn kernwaarden?’, ‘Wat vind ik leuk?’. Zo leren zij zichzelf kennen en eigen keuzes te maken. Lees meer over Gelukswijzer voor groep 8.