Het team van Gezonde School werkt continu aan de optimalisatie van de website. Via online vragenlijsten zijn wij al meer te weten gekomen over uw wensen voor gezondeschool.nl. Graag willen we nog dieper ingaan op het gebruik van de website. Om www.gezondeschool.nl verder te optimaliseren, is het van belang te horen wat uw wensen zijn. Bent u bekend met Gezonde School? Of werkt uw school met de Gezonde School-aanpak? Dan zijn wij benieuwd naar uw mening.

Graag nodigen wij u uit voor een persoonlijk gesprek op dinsdag 31 januari of donderdag 2 februari. Het duurt maximaal 45 minuten en vindt plaats in Amsterdam of Amersfoort. Voor uw deelname ontvangt u een onkostenvergoeding (80 euro p.p.). Interesse in deelname? Meldt u zich dan aan via deze link.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MediaTest. Uw gesprek wordt uiteraard vertrouwelijk en anoniem verwerkt. Uw deelname wordt zeer gewaardeerd. Bij voorbaat dank!