Kunt u nog werken aan een gezonde leefstijl van uw leerlingen en studenten tijdens de coronapandemie? Merkt u dat uw leerlingen of studenten vermoeider online lessen volgen? Wat heeft u – juist nu – nodig om aan de slag te kunnen gaan met de Gezonde School-aanpak? We horen graag uw antwoorden op deze en andere vragen. Wilt u ze met ons delen? Meld u aan voor het Gezonde School-panel.

Vier keer per jaar versturen we een vragenlijst naar professionals in het basisonderwijs, speciaal onderwijs, voortgezet onderwijs en het mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs). Leerkrachten, docenten, directeuren, rectoren, conciërges en kantinemedewerkers: iedereen is welkom. Ook medewerkers van scholen die (nog) niet werken met de Gezonde School-aanpak nodigen wij van harte uit.

Het invullen van een vragenlijst duurt slechts 10 minuten. Met uw antwoorden kunnen we de dienstverlening van Gezonde School nog beter laten aansluiten bij uw wensen en behoeften. 140 enthousiaste panelleden gingen u al voor.

Benieuwd? Kijk dan op Gezondeschool.nl/panel.

Of wilt u zich meteen aanmelden? Dat kan via het aanmeldformulier.