Vanaf maandag 4 maart t/m donderdag 18 april kunnen scholen zich inschrijven voor het Ondersteuningsaanbod Gezonde School. Het Ondersteuningsaanbod geeft uw school een steuntje in de rug om te werken aan Gezonde School. Voor het schooljaar 2019-2020 kunnen 550 schoollocaties uit het po primair onderwijs (primair onderwijs), vo voortgezet onderwijs (voortgezet onderwijs) en mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs) Ondersteuningsaanbod aanvragen. De ondersteuning bestaat uit een financiële bijdrage, scholing en begeleiding en advies van een Gezonde School-adviseur van de GGD Gemeentelijke gezondheidsdienst (Gemeentelijke gezondheidsdienst).  Lees meer over de voorwaarden en inschrijven voor het Ondersteuningsaanbod Gezonde School.

Tip: Op 4 maart verscheen een nieuwsbrief-special met meer informatie over het Ondersteuningsaanbod.  Abonnees van de nieuwsbrief Gezonde School ontvangen deze speciale uitgave automatisch.