De coronamaatregelen beïnvloeden ieders leven. Om iedereen te helpen hiermee om te gaan, biedt het Nederlands Jeugdinstituut handige informatie en tips. Deze informatie is geschikt voor leerlingen en studenten, ouders en verzorgers en onderwijsprofessionals. Zo kunnen ouders en verzorgers er tips vinden over het mediagebruik van hun kind en over hun tiener motiveren voor het thuisonderwijs. Ook is er informatie gericht op kinderen tot en met 7 jaar, kinderen vanaf 8 jaar en jongeren en jongvolwassenen. Zij krijgen bijvoorbeeld antwoord op vragen over naar school gaan en wat ze kunnen doen als ze zich alleen voelen of als er spanningen thuis zijn. Voor professionals in het onderwijs is er een aparte pagina. Bekijk alle informatie via NJi.nl/coronavirus.