Gezellig en gezond samen ontbijten op school. Dat gebeurt van 4 t/m 8 november 2019 tijdens het Nationaal Schoolontbijt! Schrijf uw basisschool of brugklas voor 13 september in voor deze 17e editie via Schoolontbijt.nl.

Ook dit jaar heeft het Nationaal Schoolontbijt brede steun van belangrijke partijen: het Voedingscentrum, Jongeren Op Gezond Gewicht (JOGG), de Maag Lever Darm Stichting en de Nederlandse Coeliakie Vereniging. Bovendien is het Nationaal Schoolontbijt officieel ambassadeur van Gezonde School.

Werken aan gezonde voeding is één van de thema’s binnen het programma Gezonde School. Heeft u na het Nationaal Schoolontbijt de smaak te pakken en wilt u structureel werken aan het thema Voeding binnen de Gezonde School? Kijk dan op Gezondeschool.nl (po, vo, mbo).