Voor de Week Tegen Pesten is dit schooljaar een gratis spel beschikbaar van Meidenvenijn is niet fijn! Met het Kwaliteiten-stickerspel kunnen leerlingen stickers aan elkaar uitdelen met daarop een kwaliteit. Op die manier is aandacht ze aan elkaars kwaliteiten, wat bijdraagt aan een positieve groepsdynamiek.

Download direct het Kwaliteiten-stickerspel.

Het Kwaliteiten-stickerspel is een onderdeel uit de lessenreeks van Meidenvenijn is niet fijn! Deze Gezonde School-activiteit voor het thema Welbevinden is gericht op het aanpakken en verminderen van pestgedrag in het primair onderwijs en voortgezet onderwijs. Speciaal voor de Week Tegen Pesten 2020 kan het stickervel inclusief instructie gratis worden besteld op www.meidenvenijn.nlDe Week Tegen Pesten vindt plaats van 21 tot en met 25 september 2020.

Wilt u weten wat u nog meer kunt doen aan de sociaal-emotionele ontwikkeling van leerlingen? Bekijk het thema Welbevinden voor het primair onderwijs of het voortgezet onderwijs.