Hoe zorgt u voor een rookvrij schoolterrein en hoe past dit in de bredere beweging naar een rookvrije generatie? Leer tijdens een webtalkshow op 20 april van ervaringsdeskundigen van gemeenten en uit het onderwijs. U hoeft de deur niet uit, u volgt de webtalkshow van het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) online. U kunt ook reageren en vragen stellen via een chatfunctie. Lees meer over deze online meeting en aanmelden op Loketgezondleven.nl.

Werken aan een rookvrij schoolterrein

Kinderen en jongeren moeten rookvrij kunnen opgroeien. Daar hoort een rookvrij schoolterrein bij. Rookvrij Schoolterrein is een erkende Gezonde School-activiteit. Lees voor meer informatie ook de pagina Aan de slag met een rookvrij schoolterrein en over het thema Roken en alcohol (po) en Roken, alcohol- en drugspreventie (vo en mbo).