Ingezonden door: Mozarthof - Hilversum

Een feestelijke afsluiting  vergelijkbaar met het televisieprogramma 'Heel Holland Bakt', maar dan met thema: 'Heel (naam school) eet Fruit!'.  Natuurlijk met een witte tent, de jury, het fruitspektakelstuk en een prijs. Succes verzekerd!

Waarom werkt deze Gouden Tip?

De feestelijke afsluiting geeft de hele school een enorme boost om op een goede en leuke manier met gezonde voeding bezig te zijn.

Wat merk je aan leerlingen/studenten?

Iedereen, zelfs de leerlingen die niet zo van het fruit zijn, deed enthousiast mee. Doordat er in iedere klas nog steeds een prijs staat, leeft het thema (fruit eten) nog steeds bij onze leerlingen.

Zo gaat mijn school verder met deze Gouden Tip

Dit schooljaar organiseren wij weer een feestelijke afsluiting van het schooljaar, maar dan met het thema: 'Heel Mozarthof eet Groente!'

Dit is ons advies aan andere scholen

Neem contact met ons op. Wij hebben een compleet draaiboek, poster en persbericht voor u klaar liggen. Het zet uw school echt op de kaart!