Waarom kiest een school voor Gezonde School? Wat gaat goed en waar lopen zij tegen aan? In deze serie volgen we Arléne Crok, coördinator Gezonde School van Dynamica XL Sportstraat (voorheen sbo de Boei), onderdeel van Zaan Primair. Samen met nog drie scholen binnen Zaan Primair werkt zij aan Gezonde School. Lees mee met haar ervaringen.

De start

Hoe is Zaan Primair gestart met Gezonde School? En voor welke werkvorm hebben zij gekozen? Lees meer in het eerste deel: de start.

Vervolg

We blijven Zaan Primair volgen op weg naar een Gezonde School. Lees het vervolg!

Hebt u zelf ook vragen voor Zaan Primair? Dan horen wij dat graag. U kunt ons mailen via info@gezondeschool.nl. Dan kunnen wij uw vraag meenemen in het volgende verhaal.