Wat is Gezonde School?

De Gezonde School-aanpak sluit aan bij wat jouw school al doet aan gezondheidsbevordering en versterkt wat goed gaat.

Waarom Gezonde School?

Met Gezonde School verbeter je de gezondheid van leerlingen effectief én blijvend. Het programma heeft zich in de praktijk bewezen.

Vignet Gezonde School

Het vignet Gezonde School is een kwaliteitskeurmerk voor scholen die werken aan een gezonde leefstijl.

Vind Gezonde Scholen

Vind Gezonde Scholen in jouw regio, of die aan hetzelfde werken als jouw school.

Mijn Gezonde School

Op mijngezondeschool.nl kun je een themacertificaat aanvragen, een aanvraag doen voor het ondersteuningsaanbod of interesse tonen voor één van de stimuleringsregelingen.

Contact

Heb je vragen over de Gezonde School-aanpak voor jouw school? Neem contact op met de Gezonde School-adviseur in jouw regio. Andere vragen of ideeën? Zie contact.