Afbeelding van een deel van de huidige nieuwsbrief

In september ontvangen onze abonnees de vernieuwde Gezonde School-nieuwsbrief. Vanaf dan zijn er drie Gezonde School-nieuwsbrieven: één voor het primair onderwijs, één voor het voortgezet onderwijs en één voor het mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs). Nieuws over het speciaal onderwijs zal opgenomen worden in de nieuwsbrieven voor het primair onderwijs en voortgezet onderwijs.

Aangeven welke nieuwsbrief je wilt ontvangen

Ontvang je de Gezonde School-nieuwsbrief al? Dan ontvang je vanaf september alle Gezonde School-nieuwsbrieven. Wil je aangeven welke nieuwsbrieven je wilt ontvangen? Pas dan je voorkeur aan via de link ‘update je voorkeuren’, die onderaan elke nieuwsbrief is te vinden. Of meld je opnieuw aan.

Waarom deze vernieuwing

Op dit moment is er nog één nieuwsbrief voor po primair onderwijs (primair onderwijs), so, vo voortgezet onderwijs (voortgezet onderwijs) én mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs). Dan kan voor veel lezers nóg beter, vinden wij. Bijvoorbeeld omdat het nieuws voor bepaalde onderwijstypen voor hen niet zo relevant is. Of omdat er veel berichten in één nieuwsbrief staan. Door de nieuwsbrieven te richten op specifieke onderwijstypen, kunnen we actuelere nieuwsstromen verzorgen en gerichter communiceren. Zo kunnen we meer relevante en interessante berichten delen en praktijkvoorbeelden per onderwijsniveau uitlichten. Op deze manier willen we beter aansluiten bij behoeftes van de lezers.

Ook op de hoogte blijven?

Meld je aan voor de nieuwsbrief