Een gang op een Gezonde School

Doe mee met het panel Gezonde School

Welke informatie heb je nodig om ouders te betrekken bij het inrichten van een gezond voedingsbeleid? Wat verwacht jij van de Gezonde School-adviseur? Welke barrières ervaar je om aan de slag te gaan met het verbeteren van de gezondheid van leerlingen? Denk mee en geef jouw mening in het panel Gezonde School! De antwoorden op dit soort vragen helpen het programma Gezonde School om producten en diensten nog beter te laten aansluiten op de praktijk.

Het panel Gezonde School bestaat uit 190 onderwijsprofessionals van zowel primair-, speciaal-, voortgezet- en middelbaar beroepsonderwijs. Wil je met collega’s meedenken over het verbeteren van het programma Gezonde School, zodat het nog beter aansluit op waar jij mee bezig bent? Meld je dan nu aan voor het panel, geef je mening en deel je ervaringen.

Wie zoeken we precies?

Voor het panel Gezonde School zijn we altijd op zoek naar leraren, mentoren, directeuren, zorgcoördinatoren, intern begeleiders; kortom, iedereen die zich bezig houdt met het welzijn en de gezondheid van leerlingen.

Wat houdt het in?

Meedoen aan het panel Gezonde School betekent dat je twee tot vier keer per jaar een vragenlijst krijgt. Het invullen kost hooguit 15 minuten. Alle gegevens die we opdoen worden strikt vertrouwelijk behandeld.

Inschrijven?

Wil je graag meedenken met het panel Gezonde School? Geef je op via het aanmeldformulier