Kracht in Controle (KIC) biedt een uniek en schoolbreed sociale vaardigheidsprogramma voor het voortgezet onderwijs. Bij deze erkende Gezonde School-activiteit voor het thema Welbevinden leren leerlingen zich veilig en geaccepteerd te voelen.

Naast de klassikale lessen hebben KIC-scholen vanaf het nieuwe schooljaar de gelegenheid om gebruik te maken van een vernieuwde web-applicatie. Deze applicatie geeft u de gelegenheid om leerlingen te volgen op sociaal emotioneel gebied. Zo kunt u een sociogram, een competentiemeter en een sociaal-emotionele vragenlijst uitzetten.

Om de lancering van de nieuwe web-applicatie te vieren, biedt KIC alle scholen de gelegenheid om 2 maanden lang vrijblijvend gebruik te maken van de web-applicatie. Nieuwsgierig? Neem contact met KIC Training via info@kictraining.nl.

Lees meer over de Gezonde School-activiteit KIC.